Archiwum autora: bytler

Opis algorytmu PD

Z tego wpisu dowiesz się: Jak płynnie podążać za linią? Jak przetwarzać sygnały z czujników by sterować szybkością poszczególnych silników? Co to jest tzw. „pętla zwrotna”? A wszystko po to, by oprogramować Line Followera (w skrócie LF)! Regulator PD to … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii FiBot | Otagowano , , , , , | Możliwość komentowania Opis algorytmu PD została wyłączona

Nokia 5510 – wizualizacja 3D

Czy można zmusić Arduino do wyświetlania grafiki 3D? Wiadomo, że do grania w gry potrzebujemy potężnych akceleratorów graficznych (karty nVidii lub ATI) lub dla mniej wymagającej grafiki mocnego CPU. Arduino może i nie ma wielkich zasobów mocy obliczeniowej, ale przy … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii FiBot | Otagowano , , , , | Możliwość komentowania Nokia 5510 – wizualizacja 3D została wyłączona