„Metody zdalnego nauczania fizyki”
· Nauczanie zdalne – nowość w polskich szkołach ale czy na świecie?
· Przykładowe narzędzia, które mogą wspomóc zdalne nauczanie fizyki (animacje, aplikacje, filmy, zasoby wydawnictw).
· Na co należy zwrócić uwagę przy nauczaniu zdalnym – podstawa programowa, wymagania ogólne. Czy nauczanie zdalne umożliwia realizowanie podstawy programowej?
· Wskazówki na co zwrócić uwagę przy planowaniu lekcji zdalnych.
Artur Grycz – nauczyciel kontraktowy chemii i fizyki. Absolwent chemii na Uniwersytecie w Białymstoku oraz studiów podyplomowych z fizyki na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Pasjonat nowinek dotyczących chemii i fizyki. Uczestniczył w wielu konferencjach naukowych oraz targach. Poza lekcjami prowadzi wiele zajęć z nauk ścisłych dla dzieci i młodzieży, dzięki czemu już od najmłodszych lat można z nim odkrywać świat fizyki oraz chemii. W pracy dydaktycznej stara się wykorzystywać przystępne i proste metody nauczania. Trener i szkoleniowiec nauczycieli oraz studentów. Po za pracą lubi podróżować i poznawać kulturę innych krajów i regionów.