Zajęcia w semestrze 2020/2021:
…jeszcze nie ustalone…
-
Najnowsze wpisy
Archiwa
- Grudzień 2020
- Listopad 2020
- Październik 2020
- Lipiec 2020
- Czerwiec 2020
- Maj 2020
- Kwiecień 2020
- Marzec 2020
- Luty 2020
- Styczeń 2020
- Grudzień 2019
- Listopad 2019
- Październik 2019
- Wrzesień 2019
- Sierpień 2019
- Lipiec 2019
- Czerwiec 2019
- Maj 2019
- Kwiecień 2019
- Marzec 2019
- Luty 2019
- Styczeń 2019
- Grudzień 2018
- Listopad 2018
- Październik 2018
- Czerwiec 2018
- Maj 2018
- Kwiecień 2018
- Marzec 2018
- Luty 2018
- Styczeń 2018
- Grudzień 2017
- Listopad 2017
- Październik 2017
- Wrzesień 2017
- Czerwiec 2017
- Maj 2017
- Kwiecień 2017
- Marzec 2017
- Luty 2017
- Styczeń 2017
- Grudzień 2016
- Listopad 2016
- Październik 2016
- Wrzesień 2016
- Czerwiec 2016
- Maj 2016
- Kwiecień 2016
- Marzec 2016
Miesięczne archiwum: Grudzień 2019
Maskotka, Wieloklik i PM2D3D
Maskotka – podwozie OK! Sporo brutalnej „zabawy” w drwala z ręczną piłką 😛 i choć nie wygląda to za dobrze – to zadanie wykonane! Otwory powiększone i koła zamocowane. Wypada umieścić słowo wyjaśnienia: nie chcieliśmy zdejmować obudowy Maskotki aby powiększyć … Czytaj dalej
Czujka pola magnetycznego SS49 oraz Maskotka
Maskotka – napęd A jednak znowu piłka do drewna (płyty)… Otwory za wąskie na koło z mocowaniem. Bywa… Czujka pola SS49E Znana na zajęciach Fi-BOTa i powraca ponownie. Tym razem w połączeniu z kolorymi kółkami WS2812b. Odczytujemy czujkę i w … Czytaj dalej
Wieloklik i Maskotka
Maskotka – napęd Sporo manualnej pracy z tą Maskotką… Czasami elektronik/progamista musi się „urbrudzić” i popracować trochę najprostrzymi narzędziami – śrubokrętem, piłką do metalu lub do drewna (u nas: płyta wiórowa). No tak, ale zadanie poszerzenia otworów na koła bez … Czytaj dalej
Maskotka – 2-gi etap
Plany z Maskotką są duże: 1) wymiana kół (co wiąże się z powiększeniem otworów w podstawie Maskotki), 2) zrobienie profesjonalnej konsoli sterującej – a wszystko to do polowy stycznia 2020. Zobaczymy 😉 W kolejnym tygodniu wymiana kół – piłowanie nadwozia … Czytaj dalej
RaspberryPi 4 – test Mathematicy
Nowa malinka z 4GB RAMu – jaką ma wydajność w moim teście Mathematicy? Uruchomienie System startuje w około 20 sek (liczone od momentu włączenia zasilania do uruchomienia X-ów i odpalenia terminala). Porównując to do RPi v3 jest szybszy o jakieś … Czytaj dalej